Sunday, May 24, 2009

Μαι Γουέντινγκ



Από την άλλη, ξέρω όλες τις λεπτομέρειες του δικού μου γάμου...Στάνταρντ θα φοράω το πιο φτηνό νυφικό...έχω βρει ήδη το σχέδιο...η κόμμωση θα είναι οπως είναι καθημερινά με μια προσθήκη λουλουδιών, η φίλη Π. έχει ήδη σκεφτεί το σχεδιασμό των προσκλητηρίων, στην εκκλησία θα φτάσω με το DCV του παιδικού φίλου Π., η τελετή θα γίνει είτε στην μικρή εκκλησία σ' επαρχιακή κωμόπολη της επαρχίας, ή στον Άγιο Νικόλαο στον Πειραια, το party θα γίνει είτε στη μπαρ με της λεμονιές στην ίδια επαρχιακή πόλη, αλλιώς κάπου στο λιμάνι πειραιά, τα μόνα λουλούδια που θα υπάρχουν θα είναι ήλιοι, οι μπομπονιέρες θα έχουν και cd compilation από εμένα, μουσική θα παίξει ο Η. και μερικές αγαπημένες μπάντες...το τραγούδι του γάμου δεν το αποκαλύπτω...αν και φοβάμαιπως θα χρειαστεί ν αλλάξε, εκτός κι αν παντρευτώ άτομο με ίδιες ερωρικές επιλογές...για το κουμπαριλίκι επιφυλλάσομαι ακόμα...Όλα τα έχω σχεδιάσει, όλα τα έχω βρει εκτός από τον γαμπρό...

No comments: