Saturday, August 08, 2009

Υποψία Έρωτα... (Παρελθοντικό κείμενο #1)

5 χρόνια πρίν...(παρελθοντικό κείμενο)

Μια υποψία έρωτα ξεροσταλιάζει από χθες μέσα μου. Ψάχνει να υπάρξει ολόκληρη μα και πάλι βυθίζεται στο ανεκπλήρωτο, κατανοώντας την αδυναμία της να φτάσει στο ποθητό. Κι έρχεται κι αυτός ο καταραμένος σχεδόν, εθισμός στην ανάγκη του έρωτα να πολεμήσει την υποψία τούτη. Ισοροπώντας στο μεταίχμιο μιας μελλοντικής αίσθησης έρωτα στα μέσα μου και στον κατευνασμό των ερωτικών ορμών και χυμών που διαχέονται στο κοίταγμά του. Η έλλειψή του με πετάει σε σκοτεινές γωνιές πλήρους παράδοσης απλά για τη στιγμιαία ικανοποίηση της ανυπαρξίας του. Δεν τ'άντεξα. Υποβλήθηκα απλούστατα σε μια κατάθλιψη μικράς διαρκείας για τη μια ακόμα λανθασμένη κατεύθυνσή μου αλλά και για την παροντική μου συνειδητή επιλογή να μην ξαναψάξω τον έρωτα σ'ένα σώμα που φέρει την υποψία αυτή. Και απλά παραδέχτηκα την μοναχική μου φύση και ξανάρχισα ν' αναζητώ τον έρωτα στην ολοκληρωμένη του μορφή...

No comments: