Friday, February 22, 2008

MadameKoulidou Blames Facebook

Γαμώ τα φεισμπούκια μου...

Όχι ...για να πω την αλήθεια μου το γουστάρω γιατί βρήκα ένα σωρό αγαπημένους φίλους. Και ενώ την εβδομάδα την προηγούμενη με χαρά και ανυπομονησία, συνάντησα παλιούς συμμαθητές από το λύκειο, αυτή την εβδομάδα τα συναισθήματα είναι διφορούμενα και ολίγον κωμικοτραγικά για μια ανάλογη συνάντηση. Αφορά πολύ παλαιότερους συμμαθητές που έχω να δω παραπάνω απο δεκαπενταετία και βάλε...κι αν στην αρχή πολύ το χάρηκα...ήρθε ένα mail για να με κάνει να χαρώ αλλά και για να τσαταλιάσω τα νεύρα μου για άλλη μια φορά..ααααα!!!

Παλαιό γκομενάκι, που είμασταν συμμαθητές στο δημοτικό, αλλά λίγα χρόνια αργότερα ήρθαμε πιο κοντά, ξετρελάθηκε στην ιδέα ότι θα είμαι και εγώ σε αυτή τη συνεύρεση! Κι εγώ ξετρελάθηκα που θα τον δω και που ξετρελάθηκε που θα μαι και γω ακόμα κι αν τότε τον είχα παρατήσει...μάλλον για κάποιον άλλο. Τι μπιτσάρα που ήμουν στο γυμνάσιο θεέ μου...Τους έφτυνα όλους...η αλήθεια είναι οτι βαριόμουνα έυκολα και ήμουνα και τρελό γκομενάκι.

Αρχίσαμε να ανταλλάσουμε mail κατακυριευμένα με σπόντες μέχρι που αρχίσαμε ανοιχτά να λέμε για τα υπέροχα φιλιά μας και κείνος να μου παραδέχεται πως του άρεσα πάρα πολύ...κρακ...και μενα μου άρεσε πάρα πολύ....και για να πω την αλήθεια μου, αν και τον είχα παρατήσει...πόσο ηλίθια θεέ μου, νομίζω οτι ακόμα μου αρέσει πάρα πολύ....

Αλλά γαμώ τα φεισμπούκια μου....πως να χάσω εγώ 15 κιλά μέσασε 4 μέρες...πρέπει να πάω κομμωτήριο, να κάνω μανικιούρ, πεντικιούρ, να κάνω χαλάουα, να βγάλω και το φρύδι...σκατα!!!Τα απαραίτητα θα κάνω...

έτσι κι αλλιώς δηλώνει in a relationship και τα γούστα μας...αστα να πάνε...στις Μυκόνους τρέχει αυτός κι εγώ ονειρεύομαι ταξίδια στο μεξικό με τεκίλες και σε σομπρέρο σε ξεχασμένες παραλίες... και λοκάλ μουσική! Εικόνισμα έχει τον τιέστο και γω ακόμα κλαίω για τον άδικο χαμό του Τζεφ του Μπάκλει...

Δεν πειράζει...η μαντάμ κουλίδου σαν έρθει η κυριακή θα επιστρατεύσει το καλύτερο μπριοζικο σαγηνευτικό χαμόγελό της τυλιγμένο σε κατακκόκκινο φλογερό κραγιόν και θα του δώσει ένα φιλί στο μάγουλο...έτσι για τα υπέροχα φιλιά του παρελθόντος και για όσα δεν προλάβαμε να κάνουμε τότε λόγω μικρής ηλικίας....

to be continued...

No comments: