Thursday, October 05, 2006

Madame Κουλίδου # 4

Αργώ.. αργώ συνεχώς να γράψω...τστστστ! Θα παρεξηγηθώ η άτιμη... Άτιμη.. που λέει ο λόγος δηλαδίς! Τίμιο κορίτσι είμαι με αξίες και όνειρα και ίσως λάθος όνομα...Αν και μου αρέσει το όνομά μου...πολλές φορές ονειρεύομαι ότι με λένε Αστέρω Κουλίδου...Ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου... πως να γίνει... Φαντάζεσαι μια φωτεινή επιγραφή με αστεράτα γράμματα να αναβοσβήνει το όνομα"Αστέρω Κουλίδου".... απαπαπαπα!!! Ρίγος με πιάνει και μόνο που το σκέφτομαι!Αστράκια βλέπω γύρω μου... όπως καταλάβατε έχω ένα κόλλημα με τα αστέρια... δεν έχω βρει ακόμα πως μου έσκασε (όπως λεει και ένας φίλος χαριτωμένα)! Μάλλον από τις πολλές φορές που χω δει τον ουρανό σφοντήλι (σωστά το έγραψα; ) ...Θα το αναλύσω σε κάποια άλλη στιγμή ενδοσκόπισης... (αυτό τώρα, σώστα το έγραψα; ) ...για την ώρα θα πάρω τη βεντάλια να κάνω λίγο αέρα στην κορμοστασιά μου, γιατί έχει μια ζέστα... συμφωνείς μικρέ μου; Ναι, απάντησε - (μικρός είναι ο φανταστικός μου φίλος, αλλά και αυτό είναι ένα άλλο θέμα που θα σας περιγράψω άλλη φορά, γιατί μόλις τώρα ανακάλυψα πως τον έχω...)

Άιντε μανούλα μου να φυσήξει λιγουλάκι, να πάρουμε τον αέρα μας Οκτώβρη Μήνα! Δε θέλω άλλες αναμνήσεις ζέστης... ακόμα και ζεστασιάς...

Το γλυκό σταφυλάκι όμως θα το χτυπήσω, μαζί με τη βεντάλια...

Ciaooo

1 comment:

Sigmataf said...

Δε θέλω άλλες αναμνήσεις ζέστης... ακόμα και ζεστασιάς...

Το γλυκό σταφυλάκι όμως θα το χτυπήσω.

πολύ όμορφο.
Καλό βράδυ.